اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

در آستانه ی یک سالگی

1393/5/12 16:41
902 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم و نی نی وبلاگی ها

چند روزه که اومدیم خونه بابایی(بابام)

با تأخیر عید فطر بر همگی و دختر گلم مبارک...این دومین عید فطر بود که خانواده ی ما سه نفره ست

یک روز قبل از عید فطر سال قبل بود که دختر نازم به جمع ما اضافه شد و زمینی شد

قربون دختر نازم بشم که یه ساله کنار ماست

ما یه مدت کوتاه نیستیم...چون اینترنت خونه ی بابایی وصل نیست ... و دختر وروجک هم حسابی مشغول

بازی و شیطونیه و منم با دخترم سرگرم

پ‍س از دوستانی که نظراتشون دیر خونده میشه عذر خواهی میکنم

پیشاپیش تولد یک سالگی دختر کوچولوی نازم و بهش تبریک میگم

دوستت دارم

بوس

 

پسندها (7)

نظرات (9)

مامان راضی
13 مرداد 93 12:01
پیشاپیش تولدش مبارک جون دلم ازش عکس جدید بزار ببینمش دلم واسش تنگولیده بوسسسسسسسسسسسسس
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلامت باشی عزیزم... محدثه جون وببوس
دختر خاله ي شما فاطمه.ص
14 مرداد 93 2:57
سلام دخترخاله!خوبي اسما خوبه آقاتون خوبن؟؟؟ راستي تولد اسما كوچولو مبارك باشه انشاالله صدو بيست سالگيش!!!!!!!!!!!!!!به سايت پسر دايي هاتون هم سر بزنيد! دوستتون دارم
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام فاطمه جون ممنون خوبیم ممنون سرزدم وبلاگ قشنگی داری عزیزم مبارکه منم دوست دارم
مامان صفورا
15 مرداد 93 18:12
همیشه ب گردش مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک باد تولدت فرشته ناز
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
جای شما خالی صفورا جونی ممنوووووووووووووونم
مامان زهرا
17 مرداد 93 11:54
اسماءجون تولدت مبارک
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنونم زهرا جون
مامانی ساره
18 مرداد 93 16:05
تولد یکسالگیت مبارک عزیز دلم انشاءالله صد ساله شی خانوم کوچولوی ناز
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جونم انشالله تولد ساره جون
مامان مطهره
19 مرداد 93 16:35
تولدت مبارك اسماگلي
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنونم مطهره گلی
مامان صفورا
22 مرداد 93 8:52
سلام دوس جونی خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟ اسمای نازم چکار میکنه خاله فداش منتظر عکسای تولدشم دلم براتون خیلی تنگیده ی ماچ محکم واسش میفرستم بچسبون ب لپش
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
عزیـــــــــــــــزمی سلام بامرام منم دلم تنگیده تمام سعیمو میکنم بجنبم منم بوووووووووووس
دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
23 مرداد 93 18:28
سميه جوون؟؟؟نمي خواي وبتو آپ كني؟؟مشكل دوربينه كه اسما جونم شت و پتش كرد؟!؟!؟!؟!
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
دیــــــــــــدی؟؟؟دوربین و چکار کرد؟؟؟؟؟ ولی آپ نشدنم از اون نیست .اینترنتمون قطعیده
مهتاب
28 مرداد 93 12:28
پس نظر من کوووووووووووووو؟
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ببخشیدمهتاب جون....یه مدت تو آمپاس بودیم اینترنت نداشتیم