اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

تقدیم به زینب جون

1393/5/1 19:44
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

این پست به مناسبت تولد زینب جون  تنها دختر داییمه که برام خیلی عزیزه

تولدت هزاران بار مبارک عزیـــــــــزم

حیف که از هم دوریم ولی میدونم که دلامون به هم نزدیکه

هرجا که باشی زندگی ات سراسر عشق و زیبایی عزیزم

انشالله خیلی زود همدیگه رو ببینیم

 

کارت پستال تبریک روز تولد

 

 

سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم

 

 

تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک . . .

 

پسندها (10)

نظرات (4)

مامانی ساره
2 مرداد 93 9:54
خوش به حال دخترداییت که یه دخترعمه ی خوبی مثل شما داره زینب جون تولدت مبارک
مامان صفورا
12 مرداد 93 9:54
تولدتو پیشاپیش تبریک میگم خانم کوچولوی ناز
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
خیلی ممنون انشالله تولد بیتا جونی
دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
15 مرداد 93 19:21
دختر دايي عزيزم تولدت مبارك!ببخش دير تبريك گفتم!!!
دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
15 مرداد 93 19:24
تعجب نكنيدا!!!من دختر خاله ي مامان اسما هستم!!!نتيجه ميگيريم داداش متين و پارسا كوچولو پسر دايي هاي مامان اسما و پسر عموي زينب تك دختر داييمون هستد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!