اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

یه مرور کوچولو

1394/2/6 3:52
1,224 بازدید
اشتراک گذاری

دخی گلی من سلام

سلام به فرشته کوچولوی من که الان شده همزبون شیرینم

که من عاشق حرف زدنشم و هرروز زیر بوسه های من چلونده میشه

که هرروز داره خانوم تر میشه برام و هرروز بیشتر به داشتنت میبالم

قربون قد و بالات که هرروز داره بلندتر میشه

عاشقتم و ممنونم که اجازه دادی مامانت بشم

هرروز کارای جدید و شیرین انجام میدی

حرف زدنت معرکه ست

الان دیگه تقریبا همه چی و با حرف زدن بهمون میفهمونی

عروسکات و میخوابونی و توخونه میچرخونی و لالا لالا میخونی براشون

که البته بیشتر با مورچه ت و پلنگ صورتیت که هم قد خودتن بازی میکنی

و هردو رو باهم باید بغل کنیبغل

دیگه بیرون که میریم برعکس قبل که حال راه رفتن بیشتر از چند قدم

و نداشتی بیشتر مسیر و خودت راه میری(هرچند که معمولا مسیر

شما با ما فرق دارهخندونک)

و به اکثر آقایون ..عمو..و خانوما..خاله..میگی که البته اگه یه آقای غریبه 

باهات حرف بزنه سریع میای پیش من و میگی :مامانم اینجاس

و منم خوشحالم که مامانتم عروسکم

فدای روی ماهت بشم.

 

دیگه الان مغزم خوابه و هنگ کرده

ان شالله دوباره میام و برات مینویسم زندگیم

 

 

و امــــــا اندک عکسهایی از شهریور 93 تا بهار 94

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلی تو باغ بازی کردی

 

 

 

 

مثل خودم عاشق شهر بازی هستیخندونک

 

 

 

 

محرم93

 

 

 

جیگرم  تو فکره

 

 

 

 

 

زمستون 93

ملایر

 

 

 

 

 

 

 

 

نوروز94...کرمانشاه

که متأسفانه بازم با هفت سین عکس نداریگریه

 

 

 

 

 

 

سه تااایی با بچه های عمه جون

 

 

 

 

روز طبیعت

 

 

 

 

 

اینقدر که سیزده بدر بهت خوش گذشت که اصلا با من کاری نداشتی

واسه خودت با خاک وهمه چی بازی میکردی ...حیف که فرداش چنان با پیشونی 

دم در خونه بابایی خوردی زمین و ازش خون اومد که الانم که اردیبهشتیم جاش مونده

 

 

 

شاسخین دخترخالم که داشتی بوسش میکردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

البته عکسها خیلی خیلی بیشتره که فرصتش نیست

پسندها (4)

نظرات (5)

دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
6 اردیبهشت 94 15:23
سلام دختر خاله و اسما جون!حالتون خوبه؟ دلتنگتون شدیم! عکس ها خوب بودن. منتظر پستهای جدیدتون هستیم.
مامان مطهره
7 اردیبهشت 94 0:47
چقدر بزرگ شدی ماشاالله!!!!خاله جون بالاخره مامانت از رو رفت و آپ کرد
مامان زهرا
7 اردیبهشت 94 13:45
سلام وااای ک چ عکسهایی انداخته اسما جونم امیدوارم همیشه لبت خنده باشه عزیزم
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
قربونتون
مامان راضی
17 اردیبهشت 94 17:48
چه عجب عزیزم فدای اسماء گلی چه ناااز شده و لاغر ماشالاااااا
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
تنبلم دیگه..خیلی لاغرشده بس که هیچی نمیخوره
مامانی آرتینا جان***
25 مرداد 94 2:56
ای زیباترین لبخند خدا روزت مبارک.
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین