اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

من و دخترم

1394/6/2 12:54
970 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

بازم منو ببخش ازین همه کوتاهی تو ثبت خاطراتت گلکم

دیگه از قبل چیزی نمیگم 

الان 16 روزه که نازگل من دوساله شده

مبارکت باشه دختر خانووومم

دختر قشنگم

ازخدای مهربون کلی ممنونم که یه دختر بهم داده اونم یه دختر از جنس فرشته هاش

عاشقتم عزیزم

چند روز پیش هم روز دختر بود.مبارکت باشه نفسم...

الان که دارم مینویسم برات کلی دلتنگتم

آخه از دیروز ظهر با مامان جون و عمو رفتی نهاوند و من وتنها گذاشتی

میدونم خیلی دوسشون داری ولی منم طاقتشو ندارم عزیزم

خداروشکر از دیروزم که رفتی طبق اخباری که بهم دادن دختر خوبی بودی و حسابی بازی 

کردی....هم خوشحالم ازاینکه دختر مستقلی هستی و خیلی وابسته نیستی

و بازم خوشحالم ارینکه امروز دلت برام تنگ شد و تا باهات حرف زدم بغض کردی

امروز میام دنبالت عزیزم

دلم آروم نمیگیره

حالا ازبلبل زبونیات بگم که ماشالله اینقدر خوشمزه حرف میزنی که

گاهی به سختی خودمو کنترل میکنم از شدت دوست داشتنت

مهمون دوستی...وقتی مهمون داریم و میخوای صدامون کنی میگی: بچایا

هرروز میگی نینب (زینب)بیاد خونمون  ولی شما به هیچ وجه خونه همسایه ها نمیری و 

اونوقت انتظار داری نرگس و زینب همش خونه ی ما باشن

به شدت اهل سریال دیدنی اونم سریالی که نی نی داشته  و همینطور برنامه خندوانه

موقع سریال اینقدر راجع بهشون سوال میپرسی که ما نصف سریال و متوجه نمیشیم

همه شخصیتای سریالم به نی نی ربط میدی

این مامان جون نینی یه...این بابا جونشه...این داییشه...و همینطور تا آخر

راستی یک هفته قبل تولد دو سالگیت دیگه با می می خوردن هم خدافظی کردی

و فقط غدا میخوری که نسبت به قبل یه کوچولو غذا خوردنت هم بهتر شده

کلا کم غذایی و وزنت از 12تکون نمیخوره متأسفانه...

شیر پاستوریزه هم متأسفانه هنوز دوست نداری و فقط آبمیوه میخوری فعلا

امیدوارم ذایقه ت تو این زمینه حتما عوض بشه

یک ماهم هست که شبا تو اتاق خودت میخوابی...البته نه اینکه خودت بری تو تختت و بخوابی ها...میخوابونمت حالا یا پایین تختت یا تو هال یا هرجا ولی میذارمت اتاق خودت و رو تخت خودت بخوابی خشگلم.. و شما هم خوشبختانه اتاقت و دوس داری مخصوصا وقتی تختتو از اتاق مون بردیم اتاق خودت کلی کیف کردی و دیگه مدام میگی اتاق خودم

 

............................

بعدا برای این پست عکس میذارم و یه پستم برا تولدت بزودی میذارم

بازم ببخشید گلم

 

از همه ی دوستای نی نی وبلاگیمم که لطف داشتن ممنونم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
6 شهریور 94 22:12
تولدت مبارک اسما خانمی البته ببخشید با کمی تاخیر
مامانی ساره
12 شهریور 94 15:36
سلام عزیزم با 26 روز تآخیر تولدت مبارک