اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

سالگرد عشق + 1

1393/4/29 22:31
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

حلقه پر زرق و برق تصاویر

 

همسفر زندگیم    وجود نازنین تو بهانه زیستن است

 


تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی

 


عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی 

heart birds clipart graphics

 

 

دختر گلم  29 تیر سالگرد عقد من و باباست...

 

5 ساله که ما لحظه های زندگیمون و عاشقانه کنار هم گذروندیم

 

و خوشحال و راضی....

 

امسال اولین سالیه که وجود نازنین تو عشق ما رو زیباتر

 

و عاشقانه های ما رو ناب تر از قبل کرده .....

 

..........خوشحالیم و شکرگذار که پیش مایی..........          

 

 

 

 

 

همسر و همسفرم:

 

دوستت دارم

 

با عشق

 

 

 

 

هزاران عشق

 

هزاران عاشقانه

 

هزاران زیبایی

 

هزاران دعای عاشقانه

 

تقدیم تو باد.

 

 

 

 

میـــــــــــدانــــــــــی...؟

 

 

اگرهنوز هم تـــــــــــو را آرزو میکنم

 

 

برای بی آرزو بودن من نیست 

 

 

شاید آرزویی زیباتر از تـــــــــــــــــــو سراغ ندارم............

 

 

 

 

 

 

             

این گلها هم تقدیم به همسرم:

 

 

 

 

 

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (6)

نظرات (9)

مامان صفورا
2 مرداد 93 0:20
امیدوارم سالیان دراز کنار هم احساس آرامش کنید عزیزم و اسما جون عشق پاک و صداقت رو از شما یاد بگیره ایشالا قسمت اسما جووووووووووووووووووووووووووونم دلم واسه لپاش تنگیده شده سمیه جووووون دلم واسه شما هم تنگ شده دوست خوبم هزار تا بوس
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنونم دوست خوبم انشالله برای بیتا جون منم دلم تنگیده.......انشالله بزودی بازم ببینمتون
مامان صفورا
2 مرداد 93 0:22
چ اشکالی داره فدات شم مبارکتون باشه آخه مگه من چن تا دوست خوب مثل تو دارم همه وبلاگمم کپی کنی خیالی نیست
مامانی ساره
2 مرداد 93 9:53
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه با حضور دختری
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام گلی ممنون.انشالله عروسی ساره جون
ثریا
5 مرداد 93 5:37
سلام عزیزم چطوری؟! میبینم که یه جشن حسابی واس خودت و بابا جون اسما کوچولو گرفتی الهی که همیشه خوش و خرم باشین و شاهد خوشبختی وپیشرفت خودتون و اسما جون.. بوس بوس
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام گلم ممنونم خوبیم جای شما خالی.... همچنین ...انشالله نی نی خودت...بوس
مامان و بابای مانی جون
5 مرداد 93 12:39
تبریک میگم عزیزم انشالا سایتون سالهای طولانی با سلامتی کامل بالا سر اسماء کوچولو باشه
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنونم عزیزم همینطور برای شما هم مانی جون و ببوس
مامان زهرا
6 مرداد 93 13:00
سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم سالیان سال در کنار هم زندگی خوبی را سپری کنید وشاهد پیشرفت وخوشبختی اسما جون باشین
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنونم زهرا جون انشالله سایه ی شما هم بالا سر زینب جون مستدام باشه
مامان نیلا عسل
8 مرداد 93 18:35
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارکــــــــــــــــــــــــ زندگیتون سرشار از عشق و شادی............
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم..........نیلا رو ببوس
مامان مطهره
11 مرداد 93 9:05
مباركـــــــــه
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنونم گلم
مامان راضی
13 مرداد 93 12:00
انشاله 120 سال کنار هم خوش باشین عزیزم مبارک باشه
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنونم راضی جون.....بووس