اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

دخترم دیگه بزرگ شده

1392/12/14 7:20
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دختر نانازی سلام.....فدات بشم که اینقدر این روزا شیرین شدی و شیطون که حسابی تمام وقت در خدمت شما هستیم.

 

نی نی وبلاگی ها سلام......جونم براتون بگه که دخترم این روزا کلی کارای بامزه میکنه

اول از همه اینکه به مدت 10 روزی میشه که خانوم خانوما خودش بتنهایی میشینه و

هرروز مدت زمانش بیشتر میشه. الان دیگه حسابی میشینه که بدلیل قصور و کسالت 

مامانش اینقدر دیر نوشته شد....بابایی شده در حد المپیک،بعضی وقتا که باباش از سرکار

میاد حتی اگه یه لحظه بهش پشت کنه که بره تو اتاق این بغض اسماء جونه که

میترکه و اشکمون و در میارهگریهبیرونم که میریم بغل بابا میخوابه........بعله...فرنی

وشیربرنج دوست نداره.سوپ و معمولا ازش میخوره.جدیدا از هرچیزی یه ذره میخوره.از  بس

که شیطونه.قطره آهن و که نگوسبزاصلا میفهمه که میخوایم بهش بدیم دهنشو محکم

میبنده..........بس که بدمزه سسبز........ با روروکش حال میکنه..

فرش راهرو رو برداشتم تا توش باروروک

بدوه و اونم  یه کیفی میکنه که نگو تازه همسایه ها تو لابی و موکت کردن تا اسماء

جونی و زینب جون(دختر همسایه بغلی)راحت اونجا بازی کنن.زینبم باهاش دوست

شده و هی بوسش میکنه...بابا هم باهاش بشین و پاشو بازی میکنه که قیافشون

بامزه میشهقهقهه..........دو دستی نون میخوره انگار یه ساله هیچی نخورده...متاسفانه

 یه شب از توتابش افتادناراحت ولی خداروشکر هیچیش نشد......وای وای                                                                                                                                                          چنان محو تماشای تلویزیون میشه که  انگار همه شو متوجه میشه.عجیب میره تو

عمقش.جلوشو که میگیریم سرشو میاره اینور که بازم ببینه.فداش بشم الهی...حالا

بعدا یه چندتا عکسم میذارم...فعلا برم کلی کار دارم.یه اتاق مونده گردگیری کنم.        

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهتاب
12 اسفند 92 23:49
الهی فداش بشم من عروسک تپلی نازنازی دوست دارممممممممممممم
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
خدانکنه خاله جون منم دوست دارم
مامان راضی
14 اسفند 92 13:04
ماشالا عزیزمممممممممم از طرف منم ببوسش ناز دخترمونا
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جوون
ثریا
28 فروردین 93 13:05
وقتی میبینمش انگاری دارم مامان سمیه جونشو میبینم، بس که شبیه خودته!!!!!!!!!!1
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
همه میگنیکی من و بیاره پایین دارم از جو خارج میشم