اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

بدون عنوان

1392/12/2 20:31
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلآآآآآام

گلکم سلام،عزیزم سلام،دختر نازم سلام،فدای دستای کوچولوت بشم الهی

الان که دارم برات مینویسم بغلم نشستی و داری حسابی شیطونی میکنی.یه مدته نتونستم

چیزی برات بنویسم.الان یه هفته است که من وشما از یه سفر سه هفته ای خونه باباجون و بابایی

برگشتیم خونه خودمون.ولی متاسفانه من حسابی سرماخوردم،3روز پیشم مامانی اومد پیشمون

و کلی کمک کرد.امروزم با دایی و بابایی برگشت.شما هم که فداتشم خیلی بامزه شدی.الان دیگه

سوپ میخوری،نون و از دستمون به زور میگیری و با عجله میذاری دهنت،از فرنی و شیربرنج خوشت

نمیاد،روز27بهمن خودت تنهایی نشستی فرداشم برای اولین بار گفتی م م م تشویقالهی                                                                                                                                             دورت بگردم اینقدر جیگر میشی وقتی اینو میگی.حسابی هم خودتو لوس میکنی.

این روزا خیلی بیقراری ،ظاهرا به خاطردندونته .بمیرم الهی بعضی وقتا یه چیزی و با حرص

گاز میگیری و پاهاتو محکم میکوبی زمین،دلم ریش میشه واست......

دیشب تا نصفه شب گردوندیمت،هی گریه میکردی و شیر نمیخوردی.حتی تو پتو هم تابت دادیم

ولی نمیخوابیدی....ایشالله زودتر دندونت درآد و راحت شی.

دیگه  داری گریه میکنی

فعلا بای بای 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)