اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

اولین سفر زیارتی اسماء کوچولوی من

1393/3/21 0:46
979 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوی من

دو روز پیش از سفر برگشتیم ولی چون روز آخری  طبق معمول ـ امسال  دوتایی مریض شدیم دیگه فرصت نشد.

البته الانم شما داری از سرو کولم بالا میری تا بکوبی رو دکمه های لب تاپ و به زور دارم مینویسم

خدارو شکر تو سفر اذیت نکردی و خیلی دخمل گلی  بودی

خونه عمو محمدم کلی با علی کوچولو بازی کردی وقتی هم میرفتیم حرم معمولا اولش خواب بودی و بعدش بیدار میشدی و کلی بازی میکردی...البته اگه مهر میدیدی دیگه تموم بود

روز 13خرداد هم ساعت نزدیک 10 شب بود که داشتیم شام میخوردیم و شماهم مشغول بازی بودی که یهو 

دیدیم خودت بدون کمکی برای چند ثانیه وایسادی و ماهم کلی برات دست زدیم و خودتم دست میزدی

الانم هی اینجوری وایمیسی و ماهم دست میزنیم و ماشالله ماشالله میگیم  و تو هم کیف میکنی 

قربونت بشم که اینقده زود بزرگ شدی زندگی من

 

زیارتت قبول زائر کوچولوی من

 

اینجا تو شبستان نشستیم

 

 

با یکی شبیه خودت دوست شده بودی

 

کلی باهم بازی کردین

 

 

 

اسماء و باباش

(دوستتون دارم)

اینم علی کوچولو که 4 ماه از اسماءجونی بزرگتره

وروجک داشت طالبی میخورد و ازدست ما فرار میکرد

فرداش رفتیم مشهد اردهال که منم اولین باربود میرفتم،قبلا از تلویزیون مراسم قالی شستنشونو دیده بودم

نمیدونستم با وجود کوچیک بودنش اینقدر امامزاده ش زائر داره و معروف به کربلای ایرانه 

امامزاده علی بن محمد باقر...برادر بزرگتر امام صادق (ع) که شهادت ایشان و یارانش مانند شهدای کربلا بوده 

اینم گنبدش

 

 

جالبتر اینکه مزار سهراب سپهری شاعر معروف هم آنجا بود

 

 

یی باغ پسته که تو جاده دیدیم

 

مسجد جمکران

بعدش رفتیم خمین خونه دخترداییم

شمام با بابا و دایی جون و آقا محمد رفتین بیرون

اینجام بیت امامه

 

 

 

درخت گیلاس خونه باباجون

 

دو روزه بی تاب شدی آخه روزآخریه کم سرما خوردی و بعدش دندون بالات میخواد درادخیلی اذیتت میکنه

شبا خیلی گریه میکنی.الانم خوابت میاد...شب بخیر

 

 

پسندها (14)

نظرات (21)

فریده مامان آیهان کوچولو
21 خرداد 93 1:48
زیارت قبول اسماء کوچولو
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون خاله فریده جون
مامان صفورا
21 خرداد 93 2:12
زیارت قبول قربونش برم که خودش تنهایی وایمیسه
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون خدا نکنه
مامان راضی
21 خرداد 93 23:33
ماشالااااااااااااااااااااا چه عکساش ناز شده از طرف من یه بوس سفت بهش بکن .
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون خاله راضی
مامان راضی
21 خرداد 93 23:34
زیارتت قبول اسماء جونی
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلامت باشی محدثه رو ببوس
مامان مطهره
22 خرداد 93 0:31
عزیزم دلم میخواد شمرو هم ببینم کاش تو یه پست عکس خودتو هم بزاری من مردم از کنجکاوی
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
خدانکنه آخه من خیلی بد عکسم حالا شاید گذاشتم
مامان زهرا
22 خرداد 93 11:14
زیارت قبول اسماء جون خوش بگذره
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون خاله زهرا زینب و ببوس
مامان زهرا
24 خرداد 93 0:12
ممنون خیلی قشنگن فقط چراپایین نمیان
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
نمیدونم دوباره میگردم
مامانی
24 خرداد 93 9:55
سلام ماشا...چه عکسای نازی زیارتتون قبول
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون سلامت باشین
مامان اعظم
24 خرداد 93 10:57
عزیزم...زیارت قبول خاله جون....همه جاها روهم رفتی گششتی خوشکلم...
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون.جای شما حسابی خالی
مامان و بابا
29 خرداد 93 1:47
زیارتت قبول اسما جون ...ممنون که به ماهک سر زدی قربون لپات برم من لینکت کردم عشق خاله.....بوس بوس عروسکم
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جون..........خواهش میشه منم لینکیدم...
مامی النا
30 خرداد 93 21:33
کجایین شما؟نیستین؟
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
مگه این بچه میذاره.....مهمونم داشتم
مامان
1 تیر 93 16:52
زیارت قبول خانم کوچولو.ماشاالله خیلی نازی
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون خاله جون
مامانی ساره
1 تیر 93 17:29
الهیییییییییی زیارتت قبول عزیزم ماشاءالله چقدر ناز شدی خاله جون ماشاءالله به شما که وایمیسی عزیزم قربونت برم من
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلامت باشی........منم بووووووووووووس
مامان اعظم
1 تیر 93 21:40
ممنون که اومدین
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
خواهش میشه
مامان مهربان
3 تیر 93 1:15
سلام زیارتت قبول عزیز ذلم قربونت برم تپلی خاله بوسسسسس نیستی دلتنگ شدم عکسات خیلی نازن بخصوص با عینک
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام خاله ممنونم...نبودنمم واسه اینه که یا مهمون داریم یا میریم یا من شیطونی میکنم به مامان اجازه نمیدم
مامان
3 تیر 93 11:21
سلام عزیزم خوشحال میشم که جز دوست جونای اسما خوشگله باشم.شما هم لینک شدید.
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون منم لینکیدم
مامان صفورا
7 تیر 93 1:25
کجایی اسما جون از تاتی کردنات عکس بزار دیگه دلم تنگ شده برات
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
آخه من خیلی زرنگ نیستم.فعلا فقط وایمیسم
ثریا
7 تیر 93 13:33
سلام فدات بشم.. هزار ماشالله چه ماه شدی ی ی ی ی ی ی ی ... زیارتت قبول کوچولوی خاله.. عکسات خیلی ناز بود همه رو کپی کردم و گذاشتم تو آلبوم عکسای خاطر انگیزم.. بوس از خودت و مامانت..
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام خاله ثریاجون ممنون خاله جونی ولی من هیچ عکسی ازت ندارم خالهمنم بووووووس
مامان دلنیا
7 تیر 93 17:23
سلام عزیزم.زیارت قبول مرسی بهمون سرزدین. ماشالله دخمل کپلی وملوسی دارین.خداحفظش کنه.
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام ممنونم از طرف منم دلنیا رو ببوس
مامان زهرا
8 تیر 93 16:01
ممنون اینارو بزار رولب اسماجون
مهتاب
10 تیر 93 9:58
الهی فدااااااااااااااااااااااااااااااااش
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
خدانکنه خاله جونی