اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

یه غیبت دوماهه

1393/10/9 16:53
915 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وصدسلام به  قشنگترین هدیه ای که از خدا گرفتم 

و یه عذر خواهی پر و پیمون از نازگلکم.عشقم.عزیزدلم 

بابت تأخیر طولانی مدتم 

خجالت

واقعا ببخشید 

اصلا دیگه نمیدونم چی برات بگم گلم 

از خانومیت

از دلبریات

شیرین کاریات

حرف زدنای بامزه ت

خلاصه اینکه خواستنی شدی خیلی

کار هر لحظه و ثانیه ی من شده بوسیدن روی ماهت

از خدای مهربونم ممنونم که اینقدر هوامو داره و یکی از فرشته هاشو داده به من  که با وجود قشنگش زندگیمو قشنگ کنم

 

و از تو فرشته ی کوچک من ،سپاسگزارم که هستی 

و به زندگی من و پدرت آرامش میبخشی 

پس دیوانه وار عاشقتیم 

 

 

پسندها (8)

نظرات (6)

مامان مبینا
9 دی 93 16:58
سلااااااااااااااااام مامانی معلومه که دخملی خیلی شیرین زبونه خدا نگه دارش باشه عزیزم بازم میام پیشت
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام.آره واقعا شیرین زبونه.ممنونم که به ما سرزدین
مامان مطهره
11 دی 93 1:53
سلام عزیزم چه عجب تصمیم گررفتی بیای وب دخمری آپ کنی راستی النا تو جشنواره شرکت کرده رای بادت نره ها
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام..ممنونم گلی چشم رای میدم
مامانی ساره
11 دی 93 20:31
سلام عزیزم خوش اومدی بعد از دو ماه خوبی؟ اسماء جون خوبه؟
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام..ممنون.خوبیم.....ساره جون و ببوس
مامان راضی
24 دی 93 21:50
سلام خانومی ایشالا که همیشه خوش باشین فداتشم
النا
28 دی 93 18:54
سلام ...خانم محترم شما که توانایی ساختن وب نداری چرا میسازی؟ هر 6 سال یه بار آپ میکنی..طفلک دختر خوشگلت
مامان دلنیا
11 بهمن 93 9:01
خوش اومدی عزیزم دلمون تنگیده بود