اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

یا شهید کربلا

1393/8/6 10:42
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

 

خیمه ماه محرم زده شد بر دل ما /

 

باز نام تو شده زینت هر محفل ما

 

 

جز غم عشق تو ما را نبود سودایی /

 

عشق سوزان تو آغشته به آب و گل ما . . .

 

85000784568627580273 سری جدید عکس های ماه محرم

 

 

 

 

 

ماه اشک های بی اختیار،

 

ماه غمبار اسیران

 

ماه فریادهای خونین و ماه طنین،

 

مؤید صحرای عشق

 

بر شما عاشوراییان تسلیت باد . . .

پسندها (7)

نظرات (7)

مامی فاطمه
7 آبان 93 10:07
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان صفورا
7 آبان 93 16:36
سلام فرا رسیدن مه محرم رو تسلیت میگم عزیزم
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام ممنونم التماس دعا گلم
غزاله
7 آبان 93 23:20
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام ممنون تولدش مبارک چشم میام
مامانی ساره
8 آبان 93 12:44
سلام مامانی خیلی خیلی التماس دعا
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام محتاجیم عزیزم
مامان صفورا
29 آبان 93 16:26
کوجاااااااااااااااااااااااااااایی پَ سلام دلمون تنگیده پست بزار
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام یه مدت نبودم بقیه شم تنبلی کردم
مامان صفورا
5 آذر 93 1:32
کوجایی سمیه جوووووووووووون اگه جواب ندی فردا بهت میزنگم ؟ همدانی ؟
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم همدانم
مامان صفورا
19 آذر 93 0:54
واگنی که کجایی نیستی ؟ اگه جواب کامنتامو ندی فردا باهات تماس میگیرم اینم ی تهدید خیلی خشن