اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

روزهای پاییزی ما

1393/8/6 8:39
890 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

یه سلام به دوست داشتنی ترین گل من

یه سلام با کلی تأخیر

و یه عذرخواهی بابت کوتاهی من

الهی فدای  روی ماهت بشم

فدای راه رفتن بشم که هر ثانیه داری دلبری میکنی و این ثانیه ها عجب زود میگذرن و ما از دستشون میدیم

دخترم همه چی داره خیلی زود میگذره و میره و ماهم به این سرعت روزگار بدجور عادت کردیم

و بنظرم این اصلا خوب نیست ، چون فرصتها رو راحت از دست میدیم و عمر میگذرونیم

یه چند وقتی اینقدر دچار یکنواختی زندگی شده بودم که همه چیز برام تکراری بود

مدام منتظر یه اتفاق جدید بودم که اونم به نظرم اتفاق نمیفتاد در صورتیکه زندگی

هرروزش جدیده و ما اونو تکراری رقم میزنیم

شما عروسک زیبای من هر روزت متفاوت از روز قبلی و من براحتی نمیدیم

اینقدر بی حوصله بودم که حتی گاها فرصتی هم پیدا میکردم حوصله نداشتم بیام برات بنویسم

و واقعا معذرت میخوام

بهتره دیگه راجع بهش حرف نزنم

الهی قربون اون چشمای ناز و کوچولوت بشم که اینقده خانووم شدی

کاش میدونستی چقدر عاشقتم

هرروز صبح که از خواب پا میشی تا چند دقیقه آروم میشینی بغلم و با دستات بازی میکنی و 

یواش یواش پا میشی و بسم ا...

شروع میکنی به چرخیدن و بازی کردن

اول اگه تلویزیون خاموش باشه میگردی کنترل و پیدا میکنی و میدی بهم و میگی روشنش کن

بعد من باید بگردم ببینم کدوم کانال تبلیغات داره و وقتی صدای تبلیغات و میشنوی گل از گلت میشکفه

پا میشی و میچرخی و ذوق میکنی و دست میزنی

الهی قربون دنیای کوچولوت بشم عزیــــــــــــــــــزدلم

دیگه هی اسباب بازی و وسایل آشپزخونه و هرچی رو که بتونی میاری میریزی وسطآرام

 

مامان و بابا رو با یه لحن خیلی بامزه میگی و گاها چندین بار مدام صدام میزنی و هی میگی:

ماما.....میگم :جانم

ماما......بله دخترم

ماما.......جانم عزیزم

ماما.......جانم فداتشم

ماما......... 

و دیگه نمیتونم تحمل کنم و محکم بغلت میکنم و میبوسمت و شما هم که انگار بدت نیومده 

یه لبخند کوشولوو میزنی و میری دنبال بازیت

تقریبا هر روز یه مرحله ما این حرکت و میریم که من دیوونه ی این ناز و اداتم عروسکم

عمه 

آجی 

الو(البته بدون لام:اوووو)

این کلماتم قشنگ و واضح تلفظ میکنی

شدیدا این افراد و دوست داری حتی اگه یه مدت طولانی ندیده باشیشون بازم وقتی میبینیشون 

ذوق زده میشی و میپری بغلشون

یعنی پدربزرگا و مادربزرگات و دایی و عمو و عمه جون و دوتا وروجکاش

به دختر عمه فاطمه میگی آجی و شدیدا عاشق همدیگه اید

با اینکه 4 سالشه ولی حسابی هواتو داره و هرچی ازش بخوای بهت میده و مراقبته

انشالله همیشه دوستای خوبی برا هم باشین

وقتی فاطمه پیشته کلا میچسبی بهش و همه ش دستشو میگیری و باهاش راه میری

وقتی خوابی بعد یهو صداشو بشنوی میشینی و براش ذوق میکنی

یا اگه گریه کنه شماهم سریع بغض میکنی ومیزنی زیر گریه

و تا بخنده میخندی

یه شبم اومدن خونمون و فردا صبحش میخواستن برن مسافرت که شما سه تا وروجک تقریبا تا3صبح

نخوابیدین و با هم بازی کردین صبحم که ساعت 7 میخواستن برن با وجود اینکه کالا بی سر و صدا داشتن میرفتن

بیدار شدی و دنبالشون الان گریه نکن کی گریه کن

مجبور شدم اول صبحی ببرمت خونه ی همسایه تا یادت بره و شما هم تا ساعت 9 نخوابیدی و

هی چند دقیقه یه بار یادت میفتاد و میزدی زیر گریه

خلاصه بساط داریم با شما دوتا

 

راستی 25 مهر عروسی سارا دختر عموم بود که رفتیم کرمانشاه

و حسابی بهت خوش گذشت و دختر خوبی بودی

و از اونجایی که دوربین و برای بار چندم منهدم کردی خیلی وقته زیاد ازت عکس ندارم

و همه ش دست بقیه ست که بعدا میذارمشون

حالا فعلا این یکی رو دارم

 

فردا شبش هم رفتیم نهاوند عروسی پریا دختر خاله بابا

که البته برعکس شب قبل حسابی بهونه گرفتی چون اونروز همه ش بازی کردی خسته بودی

نه غذا خوردی نه نینای نای میکردی 

خلاصه حسابی تلافی شب قبل و دراوردی

الانم از خواب داری بیدار میشی و باید برم

 

بووووووووووووووووووووووووس عزیزکم

گلم 

بهارم 

عمرم

 

اسماء کوچولوی من   14ماه و 19 روزه شده

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان صفورا
7 آبان 93 16:41
سلام ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم عزیزم فدات بشم دلم شده ی ذره واست
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام صفوراجون ممنونم خدانکنه منم دلم تنگیده نمیدونم چرا قسمت نمیشه باز همو ببینیم بووووووووووووس
مامانی ساره
8 آبان 93 12:47
ای جانممممممممممممممم ماشاءالله چقدر ناز شده ها مامانی واسش اسپند دود کن تا چشم بد ازش دور باشه
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنونم گلی لطف داری
مامان و بابا
13 آبان 93 15:16
قربونت برم چه خشگل افتادی تو این عکس.ایشالا عروسی خودت جوجو
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون خاله به پای عکسای ماهک جون که نمیرسه
مامان نیلا عسل
16 آبان 93 11:44
سلام اسما خانم نازنین عزیزم چه خانم شدی ببخش دیر به دیر سر میزنم چه شیطون شدی خاله درست مثل نیلا ناناز من رفتی جشن عزیزم همیشه به شادی
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام خاله خواهش میکنم نیلا جون چطوره؟ آره ماشالله خیلی شیطونن
مامان راضی
21 آبان 93 15:47
ای جونم با این عکس نازت . ماشالااااااااااااااااااااااااااا هلویی شده ها ماشالااااااااااااااااااااااااااا
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مطهره
24 آبان 93 1:51
چرا عسكاشو نميزاري
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
به خدا تا حالا دوربین خراب بود یا اینکه خونه نیستیم
پدر و مادر
9 دی 93 17:46
اسما جون هم اسمش قشنگه هم خودش قشنگه خدا حفظش كنه
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم