اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

11ماهگیت مبارک + اولین تــــــــــــــاتــــــــــــی

1393/4/18 7:09
796 بازدید
اشتراک گذاری

                 ماهگیت مبارک

                                                                    

 

عزیزدل مامان ورودت رو به یازدهمین ماه از نفس های گرمت تبریک میگم.

 

خیلی داره زود میگذره خشگلم.اصلا باورم نمیشه  یازده ماهه که باهمیم.

 

انشالله تا زنده م نفسهات گرمم کنه.

دوست دارم 

خیــلــی 

زیاد

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

نفسم دیروز برای اولین بار وقتی تو لابی با خاله مهتاب صحبت میکردیم شما 

 

 دوتا قدمبرداشتی و انگار دنیا رو به من دادی...

 

زود دوربین آوردم و ازت فیلم گرفتم ولی...

 

متأسفانه اشتباهی حذفش کردم و کلیزبانکده محصل

 

چندروزی بود تلاش میکردی قدم برداری ولی وقتی پاتو برمیداشتی

 

میفتادی...

 

مبارکت باشه عزیز دل

 

انشالله قدمهات همیشه استوار باشه

 

چه دخملی دارم من........... 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان صفورا
18 تیر 93 18:42
الاهی مبارک باشه واست و همیشه زیر سایتون باشه عزیزم خیلی ناراحتی واسه حذف شدن فیلمت میدونم واسه منم اتفاق افتاده ولی عیبی نداره از این ب بعد هی سما را میره و شما دنبالش فیلم بگیر
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنونم گلم باید بیخیالش بشم دیگه...راست میگی...بووووس
فریده مامان آیهان
20 تیر 93 4:59
سلام خانومی. اسما جون یازدهمین ماهگردت مبارک عزیزدلم. به به دخمل گلمون تاتی میکنه مبارکت باشه ایشالله همیشه تو راه درست قدم برداری گل دخترم. واسه فیلم هم ناراحت نباش ایشالله دفعه دیگه.
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام خاله فریده ممنونم عزیزم.. چشم....آیهان و ببوس
مامان و بابا
22 تیر 93 19:20
سلام دوست خوبم ممنون که به ما سر زدین مبارکه اولین قدمای اسما کوچولو،ایشالا همیشه رو پاهاش سلامت و موفق زندگی کنه ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام...خواهش میشه ممنونم...همینطور برا ماهک
مـ ـریـ ـم
23 تیر 93 12:21
11 ماهگیت مبارک عسل خاله . قربون شکل ماهت برم من نفس
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون خاله مریم خدانکنه حنا جون و بماچ
مامانی ساره
26 تیر 93 19:12
عزیزم یازده ماهگیت و اولین قدمهات مبارک باشه
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنونم خاله جونی انشالله راه رفتن ساره جون