اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

اسماء واولین تابستان

1393/4/10 16:56
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم

امید این روزهای من،سلام

سلام به دخترم که تموم ثانیه های این روزهای من شده

خنده ها و گریه هات آهنگ زیبای زندگیمان است

و چقدر زیباست

دوستت دارم

دوستت دارم

...

 

 

قربونت برم که الان داری از مبل بالا میری و خودتو میخوای به لب تاپ برسونی چنان آویزون میشی و التماس میکنی که چاره ای جز تسلیم ندارم باور نمیکنی اینم یه نمونه ش:

یه مدتیه که یاد گرفتی وایمیسی و خودت برا خودت دست میزنی و اگه ماهم دست بزنیم شروع میکنی به نینای 

اگرم دست نزنیم اشاره بهمون میکنی که دست بزنیم  عکس از وایسادنت فقط همینو دارم

 

 

هفته قبل عمو مهدی اینا(عموی بابا) اومدن خونمون  و کلی خوش گذشت با صدرا و ریحانه بازی میکردی

باهم رفنیم تفریح و امامزاده محسن و کلی بازی کردی

اینجا ریحانه دنبالت میکرد و تو هم با جیغ و خنده فرار میکردی

 

 

یه مدتی هم هست که دیگه موقع سرسره نمیخواد با دست کمکت کنیم خودت با کلی کیف سر میخوری

 

 

اینم آقا صدرا که خیلی بامزه حرف میزد بهت میگفت : اما 

وقتی هم یه کم اذیتش میکردی میگفت:من  اما  دوست  نه

 

فرداشم رفتیم کرمانشاه جشن عقد سارا جون که شماهم تو تالار کم نذاشتی بس که نینای نای کردی

دیگه ازبغل خسته شده بودی و اینقدر گزیه کردی که منم تصمیم گرفتم بذارمت زمین و شما هم وسط سالن گل از گلت شکفت اینقدر چهاردست وپا دور زدی که دیگه لباست داشت کاملا سیاه میشد

اینم یه عکس که در حال دس دسی هستی . اینقدر وول میخوردی که نمیشد درست عکس گزفت

 

از راست:حدیث ، اسماء،میلاد ، نجمه ،حسین

 

 

کلا داشتی شیطونی میکردی

 

 

تو محضر هم تاب دیدی و نتونستی ازش بگذری

 

 

 روز بعدش با بابایی و مامانی برگشتیم  وتو راه وایسادیم میوه بخوریم که شما هندونه دیدی و...

 

 

و برگشیم خونه و شما همچنان مشغول بازی و شیطونی

 

عاشق تمام لحظه های با تو بودنم عزیـــــــــزم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

 

در حال بالا کشیدن از مبل

میری بالا و دستاتم میبری بالا و خودتو پرت میکنی پایین

 

 

Avazak.ir Line9 تصاویر جداکننده متن (1)

 

شلوارشو.......خخخخخخنده

 

آخیش بالاخره این پست بعد از کلی ویرایش و ثبت ناموفق تکمیل شد

از بس اسماء جون دکمه ها رو زد نفهمیدم چی نوشتم خخخخخخ

الانم باز بیدار شد

بابای 

پسندها (13)

نظرات (11)

مهتاب
10 تیر 93 17:09
مامانی اینجا که هیچی نیس
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
مگه این دختر میذاره همه ش دکمه هاش و میزنه
ثریا
11 تیر 93 1:40
سلام سمیه جون چطوری؟؟ خداوکیل هربار می بینمش فکر میکنم خودتی،، هزار ماشالا خیلی نازه عین خودت، دلم برات تنگ شده خیلییییییییییی زیاد..دوست دارم بیای اینجا و با اسما کوچولو کلی خوش بگذرونیم
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام عزیـــــــــــــزم ممنون خوبیم لطف داری خواهر ما هم منتظرت هستیم بیای تا اینجا با هم خوش بگذرونیم
مامان صفورا
11 تیر 93 4:42
چقده نازی تو مبارکه خودت وایمیسی تنهایی منم دارم دس میزنم هوراااااا
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سالاری خاله صفورا یه قر هم با بیتا جون بیا
مهتاب
11 تیر 93 9:41
الهی فداش بشم خدا حفظش کنه عزیییییییییییییییییییییزمی
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
خدانکنه خاله جونی حلما رو ببوس
مامان زهرا
11 تیر 93 13:11
آفرین اسما جون زینب عکساتو که میبینه کلی ذوق میکنه
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون خاله زهرا اسماء هم خیلی زینب و دوس داره
مامان مهربان
12 تیر 93 16:23
ای جوووووووونم تپلی من جیگرتو با اون خنده های نازت رو سقف ماشین شلوارتو که نگو منو کشته هندونه خوردنتم که ملسه نوش جونت عزیز دلم
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنوووونم مهربان جون اون امیرعلی جیگرم ببوس
مامان افسانه
13 تیر 93 14:39
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی نازی
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
قربــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونت
مامان راضی
15 تیر 93 13:33
ماشالاااااااااااااااااااااااااااا به اسماء جونمممممممممممممممم یه بوس سفت به دستای کپلش بکن مامانی . ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون عزیزم منم یه بوس برا محدثه جون
مامان دلنیا
15 تیر 93 19:17
قربونت برم .خوردنی خاله. شلوارشوووووووووووووو ای خدا چه بانمک شدی. خاله اگه پیشم بودی حتما میخوردمت. عروسی با وجود اسماجونی حسابی گرم گرفته. قربون شیطونیات .عکسای عروسیتم خیلی ناز شده .ایشالله همیشه شادی وجشن وعروسی باشه براتون
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
خدانکنه عزیـــــــزم حسابی جاتون خالی بود عروسی انشالله برا شماهم
مامانی ساره
16 تیر 93 23:32
الهی قربون هندونه خوردنت برم من چقدر نازی خاله جونم مامانی حتما براش اسپند دود کن و از جانب من یه بوس محکمش بکن دخملی رو
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
لطف داری خاله جون.خدانکنه.منم بـــــــــــــوس
مامان و بابای مانی جون
1 مرداد 93 15:43
وای خدا چه کارای خطرناکی میکنی خاله جون خیلی مراقب باش خاله مگه بدلکاری
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
چشم خاله جون سعی میکنم