اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

روزمره های خردادی

1393/3/5 1:30
982 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل باغ زندگیم


ساعت یک ونیم شبه و الان تو خواب نازی

چند روزه دوس دارم کلی حرف واست بنویسم ولی چون لب تاپ از دست یه دختر شیطون تو قرنطینه س فرصتشو نداشتم.

چند روز پیش عمه جون اینا اومدن خونمون و من چون صبحاش بیرون کار داشتم پیش عمه و 2 تا شیطوناش میموندی،اولین بار بود که چند ساعت تنهات میذاشتم و خیلی برام سخت بودچون دلم مدام پیشت بودو شما هم یه کم بیقراری کردی و عمه رو اذیت کردی

از همینجا از عمه جون تشکر میکنیم...

دندون دومت هم ظاهرا تصمیم داره مهمونمون بشه .آخه یه سفیدی هایی از زیر لثه ت معلومه هرچند که ما هنوز موفق نشدیم حتی یه عکس از دندونت بگیریم

اصلا اجازه نمیدی...

اینقدر دلبر شدی که نمیدونم چی در وصفت بنویسم

فقط بدون هر روز عاشقتر میشم

فردا میخوایم بریم خونه باباجون.انشالله

فعلا

 

عاشـــــــــــــقتـــــــــــــــم دخــــــــــتــــــــــرم

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان راضی
8 خرداد 93 23:53
سلام عزیزم من تو وایبر یه گروه واسه مامان های گل ساختم برای مطرح کردن مشکلات بچه ها و سرگرمی شامل مطالب جالب و لطیفه و ... اگه دوست دارین عضو بشین پیام بدین .
مامان صفورا
8 خرداد 93 23:57
قربونش هی
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
خدانکنه خاله جون
مامانی ساره
13 خرداد 93 11:03
انشاءالله که خدا حفظش کنه از بلا و چشم بد
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنون..انشالله همه بچه ها