اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

جیگرطلا بلا شده...

1393/3/3 9:28
1,061 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم   جیگرطلا   عروسکم   ...   سلام به روی ماهت

 

هر لحظه که به روی ماهت نگاه میکنم باید سجده ی شکر بجا آورم

اون موجود نازنینی که تا چندی پیش اینقدر کوچک بودی که ....

وحالا...

بزرگ شدنت را میبینم  و  این شیرینترین آهنگ زندگی منه

وقتی دوست داری بیای بغلم و صورتتو به صورتم میمالی  دل منو میبری به آسمونا

وقتی بعضی حرفامو میفهمی و انجام میدی  بزرگ شدنتو احساس میکنم

الانم که با شیرین کاریهات دیگه برامون دل نذاشتی و همه رو مال خودت کردی

فدات بشم که همه ش دوس داری پاشی و به هرچیزی دست میگیری و بلند میشی

دیگه خسته شدی و من باید برم

 

دوســــــــــتــــــــــت داریــــــــــــم فرشته ی خوشبختی ما

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان زهرا
4 خرداد 93 20:57
سلام به اسماء کوچولو و مامان سمیه من و زینبم به جمع نی نی وبلاگی ها اضافه شدیم ازین به بعد هم به ما سر بزنید
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام زهراجون و زینب کوچولو خوش اومدین...