اسماء جونی.عزیزدلیاسماء جونی.عزیزدلی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

اسماء کوچولوی من......

امون از این سرماخوردگی

1393/2/10 19:47
1,488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عزیزم

  • الهی بمیرم برات که چند روزه حسابی سرماخوردی...سرفه میزنی در حد جام جهانی؛آب دماغتم که یه لحظه استراحت نداره...گاهی که داری چهار دست وپا میری وسطش چون حال نداری چند لحظه سرتو میذاری زمین و جیگرمو کباب میکنی......
  • الهی که هر چه زودتر همه ی نی نی هایی که مریض شدن زودی خوب شن.
  • تازه منم دارم همراهیت میکنم  و باهات سرفه میزنم...
  • فدات بشم  زودی خوب شو
  • الان میخوایم با بابا ببریمت بیرون یه هوایی بخوری و سرحال بیای
  • فعلا.......
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهتاب
12 اردیبهشت 93 20:09
سلام مامانی اسما جونی بهتره؟
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
سلام...خداروشکر اسماء از من سرحالتر شده آخه اومدیم خونه بابایی داره بازی میکنه...ممنونم مهتاب جونم.شما چطورید ؟حلما جون بهتره؟
خاله مطهره
13 اردیبهشت 93 0:37
بهتری خالههههههههههههه؟
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
ممنووون خاله جون...خیلی بهترم...اومدم خونه بابایی..حسابی با دایی بازی میکنم.دکترم رفتم...کلی دارو میخورم...البته با زوورالناجون و ببوس
مهتاب
18 اردیبهشت 93 11:00
عزیزم کجایی حالتون خوبه
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
خوبیم ممنونم عزیزم...من و اسماء کرمانشاهیم.
کآترین مامان ِ پاستیــل کوچـولـو
18 اردیبهشت 93 18:05
ای واااای خدا هیچ وقت این نی نی هارو مریض نکنه .. آمین آرتین هم خیلی مریض بود تازه خوب شده ایشالا که زودی خوب بشی خانوم طلا
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
الهی آمین خدار رو شکر که آرتین جونم خوب شده ممنون خاله کاترین دیگه خوب شدم
مامان نازلی بالام
28 اردیبهشت 93 12:38
ای کاش هیچ بچه ای مریض نباشه حالا بهتر شدی خاله
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
آمین دیگه خوب شدم خاله ممنون
اعظم مامانه زهرا
31 اردیبهشت 93 21:01
ممنون مامانی
مامان اسماء کوچولو
پاسخ
خواهش میشه